درباره کمپانی Yaskawa

Yaswaka یک شرکت تجهیزات الکتریکی ژاپنی است که در زمینه ی طراحی و تولید تجهیزات رباتیک،مکاترونیک و روبات های صنعتی، سوئیچ ها،موتورهای خودمهار و درایوهای فرکانس متغیر،همچنین در ارائه ی خدمات مهندسی سیستم ها و فناوری اطلاعات فعالیت می کند.

شرکت یاسکاوا ژاپن تولید کننده محصولات بسیاری اعم از سروو موتور ، کنترلرهای حرکت ، درایو موتورهای AC ، سوییچ ها و روبات های صنعتی است. روبات های این شرکت در صنایع سنگینی اعم از جوشکاری ، بسته بندی ، مونتاژ ، برش و … استفاده می گردد.

یاسکاوا در ۱۹۱۵ شروع به کار کرده و مقر اصلی آن در kitakyushu ژاپن واقع گردیده است.این شرکت در ۲۹ کشور در سرتاسر دنیا دارای مقر اصلی بوده و در ۱۲ کشور اعم از ژاپن مشغول تولید محصولات می باشد. این شرکت ۸۱ زیر مجموعه و ۲۴ شرکت مرتبط با خود در سرتاسر دنیا دارا می باشد.

آنچه که از یاسکاوا یک پیشرو ساخته است

این شرکت همواره محصولاتی با کیفیت بالا و خدمات منحصر به فرد ارائه نموده است.اینورترهای یاسکاوا از بالاترین سطح اطمینان برخوردارند به گونه ای که بصورت استثنایی دارای کمترین خطا و محدوده خرابی می باشنداین محصولات به مدرنیزه شدن صنایعی نظیرمعدن،فولاد،سیمان،کاغذ،صنایع شیمیایی، بسته بندی ،ماشین ابزار و نیمه هادیها کمک شایانی نموده است.