نمایندگی یاسکاوا | تعمیرات یاسکاوا

شرکت اوگ تکنولوژی در تلاش است با ارائه ی خدماتی متناسب با نیاز مشتریان و تضمین بهترین قیمت بازار و اصالت کالا روابطی طولانی را با مشتریان خود داشته باشد. این شرکت با سابقه ی درخشان در همکاری و اخذ نمایندگی یاسکاوا و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی با سبدی کامل از محصولات یاسکاوا در خدمت صنایع کشور است.

نمایندگی درایو یاسکاوا

نمایندگی درایو یاسکاوا

شرکت اوگ تکنولوژی به عنوان نمایندگی یاسکاوا در ایران، نماینده رسمی فروش محصولات و قطعات یدکی یاسکاوا در ایران و یکی از بزرگترین عرضه کننده های درایوهای یاسکاوا است. این شرکت علاوه بر تامین اینورتر های L1000،V1000 و J1000،خدمات مربوط به پشتیبانی، تعمیرات تخصصی و تجهیزات جانبی مانند کارت های انکودر PG B3،PG F3 و PG E3 را نیز عرضه می نماید.

نمایندگی یاسکاوا

یاسکاوا شرکت تجهیزات الکترونیکی ژاپنی است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات رباتیک، مکاترونیک و روبات های صنعتی،سوئیچ ها، موتورهای خود مهار و درایوهای فرکانس متغیرفعالیت دارد. شرکت یاسکاوا در سال 1915 توسط کئشیرو یاسکاوا تاسیس شد و در حال حاضر در بیش از 16 کشور جهان دارای فعالیت است.

درایو یاسکاوا یکی از پرکاربرد ترین درایوهای موجود در بازار بوده و در همه صنایع کشور مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت مناسب و قابلیتهای فراوان اینورترهای یاسکاوا باعث شده که استفاده از این درایوها در صنایع مختلف روز به روز بیشتر شود.

تعمیرات تخصصی یاسکاوا

از آنجا که هر مجموعه مهندسی و صنعتی نیازمند خدمات پشتیبانی به مشتریان است، واحد تعمیرات این شرکت با سال ها تجربه ی تعمیرات درایو یاسکاوا آماده ی ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

تعمیرات یاسکاوا

انواع تعمیرات درایو یاسکاوا شامل :

1- حذف صدای موتور با تنظیم درایو

2- تعمیر و تنظیم پارامترهای درایو

3- حذف لرزش کابین با تنظیم درایو

و کلیه مشکلات اعلامی از جانب مشتری است.

لطفا برای مشاوره و اطلاعات کامل درباره انواع تعمیرات اینورترهای یاسکاوا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.